Blog

Forum Masa Depan Malaysia Ke Arah Wawasan 2020: Mampukah Kita? Bhgn 1

Video Rating: / 5

5 comments

  1. Wan matune Wan matune

    Aku pelik lah kenapa wawasan 2020 diwujudkan pada hal jepun dan korea terlibat dalam perang sebelum tu mampu menjadi negara maju dalam tahun yg singkat.

    first
  2. jave beserk jave beserk

    noh omar pikir mcm hasil ternakan kak ijat ijat..dulu kini dan selamanya..ahak2

    second
  3. KELANA JR KELANA JR

    Bukan Nonoh ni je kurang cerdik tp semua pemimpin BN.Semua harapkan wang derma..puii

    third
  4. Jackly Muriban Jackly Muriban

    Noh omar xda input pn.. typical UMNO la… dok belek2 skrip tulis kt kertas… Mangkuk hanyun btl

    4th
  5. jack ham jack ham

    rafizi ramli punya hujah tak de sentuh isu politik,bercakap mnggunakan fakta,berfikir dengan cerdik….noh omar nye hujah banyak isu politik,fakta pun x berape tepat….sembang kosong la ko noh omar…TAJUK FORUM MASA DEPAN MALAYSIA KE ARAH WAWASAN 2020 laaa bukan isu politik sampah ko…ko ni tak faham agak nye…politik sempit…

    5th

Leave a Reply