Forum Masa Depan Malaysia Ke Arah Wawasan 2020: Mampukah Kita? Bhgn 1

Video Rating: / 5

avatar

Comment

:?: :razz: :sad: :evil: :!: :smile: :oops: :grin: :eek: :shock: :confused: :cool: :lol: :mad: :twisted: :roll: :wink: :idea: :arrow: :neutral: :cry: :mrgreen:

Current comment:5   Among:Visitors  5   Bloggers  0

    • avatar Wan matune 1

      Aku pelik lah kenapa wawasan 2020 diwujudkan pada hal jepun dan korea terlibat dalam perang sebelum tu mampu menjadi negara maju dalam tahun yg singkat.

      • avatar jave beserk 2

        noh omar pikir mcm hasil ternakan kak ijat ijat..dulu kini dan selamanya..ahak2

        • avatar KELANA JR 1

          Bukan Nonoh ni je kurang cerdik tp semua pemimpin BN.Semua harapkan wang derma..puii

          • avatar Jackly Muriban 1

            Noh omar xda input pn.. typical UMNO la… dok belek2 skrip tulis kt kertas… Mangkuk hanyun btl

            • avatar jack ham 1

              rafizi ramli punya hujah tak de sentuh isu politik,bercakap mnggunakan fakta,berfikir dengan cerdik….noh omar nye hujah banyak isu politik,fakta pun x berape tepat….sembang kosong la ko noh omar…TAJUK FORUM MASA DEPAN MALAYSIA KE ARAH WAWASAN 2020 laaa bukan isu politik sampah ko…ko ni tak faham agak nye…politik sempit…