16 comments

  1. Gis Developer Gis Developer

    Mükemmel Anlatım, Mükemmel bilgi. Emeğinize sağlık. Teşekkürler…..

    first
  2. Olasılık Dünyası Olasılık Dünyası

    abi bi yardım edebilir misin ya visual studio da SQL serveri kuramıyorum ne yapmam lazım?

    second
  3. Muhammed BATUR Muhammed BATUR

    HOCAM MUSADENIZ LE BIRSEY SORMAK ISTIYORUM BENDE YAZILIMCI OLMAK SITIYORUM ACIKOGRETIM OGRENCISIYIM HIC BIR YAZILIM DILM YOK 17 YASIDNAYIM BU MESLEK ICIN CABALAMAK ISTIYORUM ACABA SORAACAK SORULARIM VAR HOCMA YARDIMCI OLABILIRMISINIZ

    third
  4. Hasan Turakine Hasan Turakine

    Foreing Key için acil yardım hocammmmmmm…
    "iller" tablom var bu tabloda 2 sütun var. "il_id" ve "iller"
    Diğer tablomda Müşteri bilgileri ve adresleri var. "musteri" tablosunda ki "iller" değerini "iller" tablosunda ki "iller" den alsın diye her iki kolonu Foreign (index) olarak belirleyeceğim MySql'de ama ON DELETE ve ON UPDATE için hangi aksiyonları seçmem gerektiğine karar veremedim.
    Yardımcı olursanız sevinirim…

    4th
  5. ELÇİN ÖKTEM ELÇİN ÖKTEM

    Bir tabloda birden fazla primary key olabilir mi? eğer olamazsa, primary key olmadan unique olmasını istediğimiz bir kolonu nasıl tanımlarız?

    5th
  6. emre emre emre emre

    1.ci videodan buraya geldim ve hiçbir sey anlamadim hep ingilizce yahu..
    Zaten bu yuzden Her site amerikadan çikiyor,, suraya bak..
    Hocam yorumumu gorur musunuz bilmem ama bana cevap verriseniz çok sevinirim
    Yazilim için nasil ingilizce ogrenebilirim ? Yani yazilima ozel ingilizce ogrenme seti yok mu ?

    6th
  7. Bilal RENÇBER Bilal RENÇBER

    saian sql dersleri veriyor 😀

    7th
  8. CoNaN CoNaN

    videoların o kadar ayrıntılı ve bilgiliki okulda resmen hiçbirşey görmüyoruz onu farkettim. çok teşekkürler gerçekten işinizi iyi yapıyosunuz tebrik ederim

    8th
  9. FATİH BEZİR FATİH BEZİR

    Hocam SQL setifikası nasıl ALABİLİRİM TEŞEKKÜRLER

    9th
  10. Tolga Karahan Tolga Karahan

    Hocam bu SQL sorguları, veri yapılarındaki birbirine pointerla bağlı elemanlara benzer şekilde, sorgu birinci satır için işlenip test edildikten sonra sıradaki satıra geçme şeklinde mi işliyor? Bu şekilde tüm satırlar WHERE ifadesi ile belirlenen koşullara göre sonuç üretip son satırda işlenene kadar mı işlem devam ediyor?

    10th
  11. şahmeran zortlatan şahmeran zortlatan

    hocam çok acil su sorumu cevaplarmısınız " personelın ortalama maasından yuksek olan personellerım maaslarına %10 zam" acil oldugu ıcın cvp gelırse çok ıse yarıyacak

    11th
  12. Orhan Özsoy Orhan Özsoy

    yokluk aslında kolay da 😀

    12th
  13. Mustafa Dincsoy Mustafa Dincsoy

    Çok teşekkür ederim. Harika bir anlatımınız var 🙂

    13th
  14. Tolga AKAGÜNDÜZ Tolga AKAGÜNDÜZ

    Affınıza sığınarak bir sorum olacak dı. sql server 2008 kullanıyorum. server de yaklaşık 100 tane database dosyası var ve bu dosyalar yereldisk D de depolanıyor. Pc format atmam gerek ancak bu databaseleri sql servere nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum. Nette araştırdığım kadarıyla attac ve dattach gibi şeyler var ancak burada yapılan işlemde sadece 1 tane databaseyi görüyor diğerlerini göremiyor. Şimdi sorum formattan sonra bu 100 adet databasemin bulunduğu klasörden sql server 2008 kurup tekrardan eski sistem gibi çalışması için tamamını nasıl görmesini sağlayabilirim. yani ben sql serverde bir penceresinde yerel disk d adresini göstersem ve buradki tüm databaseleri kendi otomatik alsa formattan önceki gibi veri kaybetmeden nasıl yoluma devam edebilirim. şimdiden çok teşekkür ederim. yeni derslerinize başladım hobi olarak ve bir şeyler öğrenmek için takip ediyorum paylaşımlar için çok teşekkür ederim.

    14th
  15. Orxan Orxan

    salam.Sql ait o kitap linkin varmi bir zahmet gondererdin

    15th
  16. Bulamadıklarım Bulamadıklarım

    Hocam derslerinizi Bingöl den izliyorum:dünyadaki en kolay ve en onurlu şeydir PAYLAŞMAK ama nedense millete zor gelir..teşekkürlerimi borç biliyorum Paylaşımlarınız için.
    Kolaylar gele

    16th

Leave a Reply